טיפול סובאדה ורפלקסולוגיה לשחלות פוליציסטיות וכניסה להריון טבעי

היי איריס, 

אני רוצה להמליץ מכל הלב על הטיפול אצל איריס המקסימה! מדובר במטפלת מקצועית, עדינה ונעימה הן בדרך הטיפול והן בהקשבה (חשוב לא פחות!). מדובר בטיפול מאוד נעים ומרגיע שעוזר מאוד נפשית ופיזיולוגית. 

במקרה שלי ניסיתי להיכנס להריון נוסף בעזרת כדורי איקקלומין (שחלות פוליציסטיות) לאחר שבעברי נקלטתי ל-2 הריונות בעזרת כדורים אלה תוך חודש חודשיים. 

לצערי הפעם לא משנה מה ניסיתי לא הצלחתי להיכנס להריון, למרות שבמעקב זקיקים נראו כל הזמן ביוצים בזכות האיקקלומין, מבחינת רופא הנשים (והרפואה הקונבנציונלית בכלל) השלב הבא הזרעות וכמובן הפריות בהמשך – טיפולים הכוללים הורמונים רבים ומיותרים. 

החלטתי לפני שאני נכנסת לסיפורי ההפריות המפורסמים לתת הזדמנות לרפואה הטבעית ותוך כדי חיפושים והמלצות הגעתי לאיריס. 

איריס נפגשה איתי הקשיבה לי….הקשבתי לה… והחלטנו להתחיל (במקביל לאיקקלומין כדי שנדע מתי יש ביוץ) טיפול משולב של עיסוי רחם ורפלקסולוגיה. 

כבר לאחר החודש הראשון של הטיפולים אצלה קרה דבר שלא ייאמן, במעקב הזקיקים ראו שהשחלה הימנית שחררה ביצית יפה כאשר במשך 10 הנסיונות הקודמים והמעקבים רק השחלה השמאלית תפקדה!

את החודש השני כבר התחלתי מאוד מעודדת שאכן משהו “זז” שם בפנים ומשתנה לטובה…איריס עשתה לי עיסוי רחם ורפלקסולוגיה ואני עשיתי כל מה שצריך כדי להיכנס להריון… ואכן בשעה טובה נכנסתי להריון שכל כך חיכיתי לו וב”ה להריון תקין ובריא!

אני מקווה שההמלצה שלי תגיע לכל אישה שנמצאת באיזשהו שלב בנסיונות להיכנס להריון ושתעזור להן להגשים את החלום המיוחל להפוך לאמא!!

(איריס אם מישהי שתרצה לדבר איתי על הטיפול או לקבל עידוד או כל מה שצריך אשמח לעזור ואין לי בעיה שתמסרי את הטלפון שלי…)

תודה על הכל,

לימור