חשיבות טיפול רפלקסולוגיה ושיאצו בתהליך כניסה להריון

נשים רבות נעזרות בטיפול רפלקסולוגיה, עיסוי בטן בשיטת ארויגו ושיאצו במקביל לנסיון להרות, אם באופן טבעי ואם באמצעות טיפולי פוריות. אך לעיתים הן לא מגיעות לטיפול לאחר הביוץ / החזרת העוברים. מבחינת עיסוי בטן זה נכון כיוון שאנחנו לא רוצים לגעת בבטן בזמן הרגיש הזה כשיש סיכוי שאת בהריון. אבל לטיפולי רפלקסולוגיה ושיאצו מאוד מומלץ להגיע גם בשבועיים בהם את צריכה להמתין לתוצאות ולא רק לפני הביוץ, ההזרעה, שאיבת הביציות או החזרת העוברים.

מה מתרחש בשבועיים האלו בהם את ממתינה לבשורה?

זה הזמן שבו יתרחש ההריון כאשר הוא יקרה. זהו השלב שבו תתרחש הפריה (אם לא עברת IVF). זהו השלב שבו תתרחש ההשרשה של העובר ברחם. זהו הזמן שבו יש לך שבועיים לנוח, אבל מה שלרוב קורה זה בדיוק ההיפך. אומרים לך להיות רגועה, את יודעת שאת צריכה להיות רגועה ומאוד רוצה להיות רגועה, אבל את לחוצה, חוששת, דואגת, מקווה ומצפה – כל דבר חוץ מלהיות רגועה. וכל זה מעורר לחץ נוסף שנובע מהידיעה שאת צריכה להיות רגועה כדי להיקלט.

איך רפלקסולוגיה ושיאצו יתרמו לך

בטיפולי רפלקסולוגיה ושיאצו תתאפשר מנוחה. הנשימה נרגעת, הגוף מתפנק והראש נח. המחשבות המדאיגות מתנדפות ומחשבות אופטימיות צצות. את בהרפיה מוחלטת, מתמסרת למגע, בדיוק כמו שמתמסרים להריון.

הרי להיכנס להריון זה לא בשליטתנו – הגוף עושה את זה לבד. ממש כמו שלהיות בהריון זה לא בשליטתנו – הגוף יודע לייצר ולגדל עובר בלי שננקוט בפעולה אקטיבית, וכמו שהלידה לא בשליטתנו – הגוף המופלא שלנו יודע להוציא את התינוק החוצה בזמן המתאים.

הרפלקסולוגיה והשיאצו מאפשרים להתנסות בתחושת ההתמסרות לתהליכים הטבעיים של הגוף. הרפלקסולוגיה, מתוך העבודה על כפות הרגליים, מאפשרת את החיבור לאדמה ולתהליכים הטבעיים שקורים בגוף וכך המוח מתרוקן ממחשבות. ברפלקסולוגיה ובשיאצו עובדים על הרגעת העצבים – משפיעים על מערכת העצבים הפארא-סימפטטית האחראית על ריפוי, רוגע ואיזון הגוף.

אני מזמינה אותך לנוח, לתת אמון בגוף ולזרום. ובתקווה יגיע גם ההריון בזמן שלו.