רפלקסולוגיה לאיזון הורמונלי – “מאז הטיפולים לא היו לי דימומים”

הגעתי אל איריס לאחר תקופה ארוכה שבה סבלתי מדימומים במהלך החודש והמחזור לא היה סדיר. בדיקות גינקולוגיות שעשיתי לפני תקופת הטיפול העלו שלדימומים גרמו תאים בדופן צוואר הרחם שגדלו במיקום לא נכון, מה שמכונה אקטרופיון בצוואר הרחם. תאים שהיו אמורים להיות פנימיים גדלו כחיצוניים והדבר גרם לדימומים בלתי פוסקים במהלך החודש.

הרופא שלי אמר שמדובר בהפרעה באיזון ההורמונלי. באותה תקופה נטלתי פוסטינור מספר פעמים וייתכן שהדבר נבע מהשימוש בגלולה. הטיפול הקונבנציונלי היה צריבה של התאים בנרתיק וצוואר הרחם. הוא כואב מאוד ודורש מספר ימי מנוחה כיוון שהכאבים באזור מקשים על התנועה. אחרי שהדימומים חזרו ואחרי שעברתי שני טיפולי צריבה, החלטתי לנסות בדרך אחרת – כדי לא לעבור את הכאב שוב, וגם כדי לנסות משהו שאולי יטפל בבעיה באופן שימנע ממנה לחזור.

פניתי לאיריס לטיפול רפלקסולוגיה. עד אז, לא קיבלתי טיפול רפלקסולוגיה ולא ידעתי עד כמה הוא יעזור – אבל אחרי טיפול אחד ההרגשה הנפשית והפיזית הייתה כל כך טובה, שהייתי חייבת לתת לזה הזדמנות לטווח ארוך. אחותי, שהמליצה לי על איריס, סיפרה לי שבטיפול ישנה תחושה של מעין ריחוף, מצב מטהר בין ערנות לשינה. חוויתי את התחושה הזו בכל טיפול בעצמי ומעבר לזה שהדימומים פחתו, עם הזמן הרגשתי מצוין – פיזית ונפשית. עברתי אצל איריס שלושה טיפולים. לצערי לא יכולתי להמשיך בגלל תאונה קטנה בכף הרגל . הטיפול היה לפני כשנתיים, ומאז לא היו לי צריבות או דימומים במהלך החודש מלבד הווסת החודשית.”

ע.